20:54

Har suttit ett bra tag nu och försökt banka in lite psykologi i mitt huvud eftersom att vi har prov nu på onsdag.
Gillar skarpt min linje som jag går på Wargentinskolan här i Östersund, men lite synd är väl att det är mycket som ska göras så det gäller att ligga i ordentligt. Jag har för mig att det är nu alla 96:or ska göra sina val inför gymnasiet, känns som att det var igår man själv satt och funderade in i det sista vad som kändes mest lockande, jobbigt läge.
Kan väl också nämna, nu när jag ändå babblar på, att jag tycker det var på tiden att det kom lite snö!
Har hört att det kommer bli plus grader nämare mot veckan, igen, och att snön troligen kommer försvinna.
Vad är det som händer? En jul utan snö går inte, det skulle kännas så otroligt trist.
Eller vad tycker ni? 


Weheartit.com /axelina

Kommentarer
Postat av: idasandqvist

haha en snö utan jul!!! rolig

2011-11-28 @ 21:57:03
Postat av: rebeccafeliciaviola'

ursäkta sötnos men man säger nog jul utan snö? haha saknar dig ♥

2011-11-28 @ 22:35:58
URL: http://netzlers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0