never say never!


Tjena här kommer ett väldigt intressant inlägg från agge och mig(ida). våran lektion börjar snart och det är prov, tagga. det luktar ett stort F, men jag är glad för agges skull som säkerligen kommer få ett stort A. axel står även här och man ser hur nervös hon är, haha. apropå apor så måste jag gå nu, jag ska nämligen  börja nu. XOXO <3<3

did you guys know?

var bara tvungen: visste ni att en genomsnittlig blåval producerar 400 liter sperma när den får utlösning, men bara 10% av det går in i partnern, så 360 liter rinner ut i havet varje gång en blåval får utlösning...


detta fick jag reda på en dag när jag pluggade som mest. fanns många fler liknande informations snuttar, vilket var riktigt kul att läsa!!

mums fillibabba!

hej alla monsterdiggare! nu sitter alla bloggmedlemmar på pause och fikar, efter en lång fika på törners. måste även berätta hur bra ida är (måste=hon tvingade mig). men hon är i alla fall jättebra, trots att hon åt upp den sista kladdkakebiten.. :'( nu sitter vi och spanar efter Mr. x med fler, och diggar justin biebers ljuva röst som sipprar ut genom dom fina svarta högtalarna i form av ett rätblock! nog med text, ha en trevlig eftermiddag! xoxo

@ school

Tänkte bara bjussa på ett litet inlägg, jag & ida.
Sitter på sista lektionen nu, sen blir det gofika, agge bjuder. Vi kanske får besök av en MR.X också, treflikk treflikk!
Nu måste vi fortsätta koncentrera oss på det vi egentligen borde göra! PoK

Förresten, någon som har någon idé om vad denna blogg ska inrikta sig på? Kom med förslag!!

20:54

Har suttit ett bra tag nu och försökt banka in lite psykologi i mitt huvud eftersom att vi har prov nu på onsdag.
Gillar skarpt min linje som jag går på Wargentinskolan här i Östersund, men lite synd är väl att det är mycket som ska göras så det gäller att ligga i ordentligt. Jag har för mig att det är nu alla 96:or ska göra sina val inför gymnasiet, känns som att det var igår man själv satt och funderade in i det sista vad som kändes mest lockande, jobbigt läge.
Kan väl också nämna, nu när jag ändå babblar på, att jag tycker det var på tiden att det kom lite snö!
Har hört att det kommer bli plus grader nämare mot veckan, igen, och att snön troligen kommer försvinna.
Vad är det som händer? En jul utan snö går inte, det skulle kännas så otroligt trist.
Eller vad tycker ni? 


Weheartit.com /axelina

Fancy

tjena alla underbara fans!
sitter just nu och käkar stutar och ska snart göra en idas special (en milkshake), vilket ska bli riktigt gött! chattar även med axelina på ansiktsboken som också är med och skapar denna super coola blogg. jag ska sen som en stor avslutning på kvällen poppa lite popcorn, det kommer bli super bra! men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så med det säger jag  hej då!!!! och även godnatt!!!!
//ida och jag tror att agge och axel även hälsar!

We did it!

Nu tänkte vi inleda en karriär inom bloggbranshen, great huh?
Som vårat första inlägg vet jag inte riktigt vad jag ska skriva, får väl börja med att hälsa alla UNIKA besökare välkommna, för ni är ju så många.
Nu ska jag och Agge ut och ränna på stan, och i brist på bloggideér, tjarå!
/axelina, ida, angelica

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0