Thuseday, right?

Om två dagar får vi påskolv vilket ska bli riktigt skönt! Jag kommer befinna mig i Åre och åka en massa skidor och bara ta det lungt. Det är den här tiden som jag älskar mest med Åre, då solen steker på som satan och man kan åka runt hela åreskutan! LOVE. Men somsagt, än är det icke lov så då är det bara att fortsätta plugga!
P.S Jag gillar bannemig och göra !-tecken jag med, heheh. /axelina

bajsklutt

tja bitches! jag och ägget eriksson taggar sängen om några få minutes. vi har ätit middag för två, men vi lagade mat för ca 10 pers. vi var hungriga så that´s how we do it. sen blev det big brother mys. vi har även pluggat för första gången jävla awsome vi är då!!!!!! jag gillar !-tecken:) men agge tycker att jag ska göra :) oftare:) så jag gör väl det då :) vi har även mulat i oss en varsin cup cake bara för att vi gillar att äta :) jag är bäst men inte agge :) jag gör :) som aldrig förr :) agge kommer vara stolt :) jag har ibland även problem med att göra :) då brukar det bli såhär :9 och det är ju inte lika najs som en sån här :) eller hur ? :) hahahh :) hej babe tare lugnt och ta hand om vrandra :) alla blir glad av en kram så det är bara att krama på :) puss och kram även kallat XOXO i denna fabulösa blogg som vi skapat är det jävla glest med inlägg men när det väl blir ett:) då är det så jävla awsome så om dom kommer för ofta blir det för mycket awsomnes att hantera och då riskerar ni att dö:( och det vill vi ju inte :) just nu känner jag mig som den sista överlevande på jorden så jag ska ta och äta mig tjok för nu är det ingen som bryr sig längre :) tjaråååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå!
agge levererar <3 puss påer
moooooooa (det var en puss)

RSS 2.0