in my head...

He's bigger than me, taller than me, and he's older than me, and stronger than me. And his arms a little bit longer than me. But he ain't on a JB song whit me.
det ovan är bara något jag kom på nu för en liten stund sen *HOST*. Jag satt och lyssna lite och bästa låten ever kom upp, vilken kan det vara ?? juste Never say Nervar by justin bieber !! fast bättre låtar finns ju också !
jag har inte ett så intressant liv så därför kan sånahära coola inlägg komma lite nu och då!
men det gillar vi starkt.!
jag har varit på julbord ikväll och fick lite julstämning, men jag blev mest stressad öve ralla julklappar som måste köpas innan jul !! vart är mina pengar som ska gå till det undrar jag. NEJ nu måste jag sluta ordbajsa för annars blir axel inte glad på mig. hon vill inte ha så mycket text, eftersom hon har svårigheter med att läsa haha nejdå jag bara skämta !! puss på er nu då ska sova litegranna jag!!!!!!!!! (ingen bild för att tekniken dampar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0