CHRISTMAS TIME

hej hej hallå!!!!julen är här och så är även snön:( varför önskade jag att det skulle vara snö igentligen? bara kallt och jävligt... sitter iaf inne i värmen och mitt luktsinne njuter av alla dom härliga dofterna som strömmar förbi:) knäck, choklad doppade haselnötter, kokostoppar, polle kola(5-min kola) och peppar kakor allt i ett. riktigt mysigt ;) men jag är för lat för att hjälpa till så jag sitter inne på facebook, smsar och är mest bara ivägen. sen får jag inte vara med heller eftersom jag är så klumpig, har lyckats tappa halva pepparkaksdegen i golvet och även bränt en knäck sats. men nu har jag fått ett "hedersuppdrag" (som det heter enligt min pappa), jag ska nämligen få diska undan allt!!!!! YES

puss från lit!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0